درصد همکاری با مدیروان به چه صورت است ؟


مدیروان تنها بستر ارائه کننده محصولات آموزشی در زمینه مدیریت کسب و کار است که تولید کننده محتوا ( مدرس ) را در فروش آن سهیم می کند . مدیروان برای ارائه و بازاریابی محتوای رایگان مدرسین هیچ مبلغی را دریافت نمی کند و حتی به صورت رایگان اقدام به بازاریابی آن خواهد کرد . مدیروان محتوا را به هیچ وجه نمیخرد و بابت دریافت محتوا هیچ مبلغی را نمی پردازد . اگر محصول آموزشی شما به صورت انحصاری برای وبسایت مدیروان تولید شده باشد 70% از فروش محتوا به شما تعلق خواهد گرفت و اگر محصول آموزشی شما انحصاری مدیروان نباشد 50% مبلغ فروش به مدرس تعلق خواهد گرفت .


قیمت گذاری محصولات چگونه است ؟


قیمت گذاری محتوا بر اساس معیار مدرس می باشد ، اما مدیروان به شما پیشنهاد می کند که محتوای خود را بر اساس کیفیت محتوا و ارزش آن قیمت گذاری کنید ، به نحوی که مناسب بازار روز ایران نیز باشد .


شرایط تسویه حساب در مدیروان چگونه است ؟


در پنلی که به مدرسین اختصاص خواهد یافت ، شما می توانید از جزییات فروش محتوای خود اطلاع یابید . در صورتی که  فروش محصول آموزشی شما به مبلغ حداقل 100 هزار تومان برسد خواهید توانست تسویه حساب خود را انجام دهید . همچنین تسویه حساب ها در پایان هر ماه انجام خواهند شد و پول به حساب شما واریز می شود .

کیفیت تصویر

  • نرم افزار Camtasia نرم‌افزار مناسبی برای ضبط و ادیت ویدئوهای آموزشی است و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، صدا و تصویر را به صورت جداگانه با نرم‌افزارهای مختلف ضبط کرده و وارد این نرم افزار کنید.
  • قطع اسلاید هایی که به شما داده شده با نسبت 16:9 است. دقت کنید که هنگام ضبط با پاورپوینت حتما از قطع 16:9 استفاده کنید.

 

  • از آنجا که ممکن است طراحی فایل‌ها به روز شود، دقت کنید که حتما از به‌روزترین اسلایدها استفاده کنید.

 

  • اندازه تصویر در ویدئوی آموزشی باید به گونه‌ای باشد که کاربر بتواند به راحتی جزئیات تصویر را مشاهده و آموزش را دنبال کند. پشنهاد فرانش (1280×720)HD است.

 

  • ترجیحا از بزرگنمایی تصاویر بی‌کیفیت خودداری کنید چراکه تصویر را پیکسلی نشان داده و تجربهٔ مناسبی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

 

  • مدیروان محتوای آموزشی را به نام خود شما منتشر می‌کند و شما مي‌توانيد در پروفايل فرانش و همین‌طور اسلاید دوره که در اختیار شما قرار می‌گیرد، رزومهٔ کاری، لینک شبکه‌های اجتماعی و وب سایت شخصي خودتان را قرار بدهید. بنابراین نیازی نیست درون محتوای ویدئویی تبلیغات کنید، یا چهرهٔ خودتان را در فیلم قرار بدهید یا زیرنویس و واترمارک در آموزش بگذارید. البته این به معنای آن نیست که نیازی به معرفی خودتان نیست.

کیفیت صدا

  • صدای رسا و با کیفیت یکی از مهمترین ویژگی‌های ویدئوهای آموزشی است. کاربران دوست دارند صدایی که می‌شوند بدون نویز باشد و نسبت به صدای بی‌کیفیت واکنش منفی نشان می‌دهند.

 

  • برای صدای خوب، الزاما نیازی به میکروفون گران‌قیمت ندارید. بلکه برای مطمئن شدن از کیفیت صدا، حتما قبل از ضبط با سیستم‌ها، تنظیمات و میکروفون‌های مختلف صدای خود را تست کنید.

 

  • در آموزش های خودتون از موسیقی استفاده نکنید.

 

  • در صورت استفاده از موزیک حتما به این نکته توجه کنید که صدای موزیک مانع شنیده شدن صدای شما نشود و همچنین موزیک انتخابی متناسب با موضوع و شیوهٔ ارائهٔ شما باشد.

نحوه ارائه

از آنجایی که مدیران وبسایت مدیروان خودشان هم مدرس هستند به شما پیشنهاد می کنند برای ضبط هر چه بهتر مطالب آموزشی در جلوی دوربین ، حتما قبل از اجرای اصلی کمی تمرین ذهنی و عملی داشته باشید تا بتوانید محتوای خود را هر چه بهتر بیان کنید . طبیعتا داشتن صدایی رسا و پر انرژی مخاطب را خیلی بیشتر جذب شما خواهد کرد ، بنابراین سعی کنید جملات خود را پر انرژی بیان کنید .

اگر هم از روی اسلاید تدریس می کنید ، سعی کنید صدایتان پر انرژی رسا باشد . همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم برای هر چه بهتر شدن در تدریس خیلی به خودتان سخت نگیرید ولی حتما حتما تمرین کنید و از دیگر اساتید که به نظر شما در نحوه اجرا قوی هستند ایده بگیرید .

معرفی اولیه

اگر کمی با مبحث فروش آشنا باشید ، قطعا می دانید که یک مدرس یک فروشنده نیز هست . بنابراین اگر دوست دارید آموزش های شما فراگیر شوند باید بتوانید اعتماد مخاطبین را جلب کنید و برای خودتان اعتبار سازی انجام دهید .

یکی از چیزهایی که مدیروان به شما پینشنهاد می کند این است که اولین ویدئوی آموزش خود را به معرفی خودتان اختصاص دهید و در مورد سوابق کار ، تجربیات و رزومه خودتان صحبت کنید .

به طور کلی به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدای برنامه به مخاطب بگویید که چرا شما لایق هستید تا این آموزش را ارائه دهید و چرا مشتریان باید از شما خرید بکنند و آموزش های شما چه نفعی برای آن ها دارد .

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم حتما و حتما در مورد فروش و متقاعد سازی مهارت کسب کنید . این مهارت به شما کمک می کند تا محصولات آموزشی خود را بیشتر و راحت تر بفروشید .

بخش بندی آموزش

قطعا می دانید که هیچ کسی در دنیا نیست که بتوانید یک فیل بزرگ را درسته قورت بدهد ! اما برای خوردن یک فیل بزرگ تنها راه حل این است که بعد از ذبح آن ، فیل را قطعه قطعه کرده و به قطعات کوچک تر تقسیم کنید تا به راحتی قابل خوردن باشد .

با گفتن این مثال قصد داریم به شما یاد آوری کنیم که محتوای آموزشی طولانی هم برای مخاطبین مانند خوردن یک فیل بزرگ سخت است و مشتریان دوست ندارند خودشان دست به چاقو شوند و فیل را قطعه قطعه کنند . بلکه این وظیفه فروشنده است که غذای مشتری را باب میل او به دستش برساند .

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم آموزش های خود را به قطعات کوچک تر تقسیم کنید و آن ها را بخش بندی نمایید تا هم محتوا با کیفیت تر شود هم این که مشتریان به راحتی بتوانند از روی تیتر محصول آموزشی تصمیم بگیرند که محتوا را بخرند یا خیر .

  • در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات در ویدیوی آموزشی (ویدیویی، صوتی، واترمارک، لوگو، کپشن و زیرنویس)، دوره جهت اصلاح به مدرس عودت داده خواهد شد. اگر تبلیغات موردنظر پس از بارگذاری دوره در فرانش محرز شود دوره تا زمان رفع مشکل، از دسترس عموم خارج خواهد شد.

 

  • مدیروان هیچ‌گونه تغییری در محتوای دوره مانند ویدیو، صدا و کیفیت نخواهد داد و فایل آموزشی داخل سایت بارگزاری می‌شود.

 

  • مدیروان تنها اقدام به انتشار محتوایی می‌کند که به شکل کامل با قوانینمدیروان منطبق باشد.

 

  • هر دوره ‌‌آموزشی باید دارای ویدیوی «معرفی دوره» باشد، در غیر این صورت اولین ویدیو، به عنوان ویدیوی معرفی، به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

  • مسئولیت هرگونه رفع اشکال در تولید و محتوای دوره بر عهده مدرس است.

 

  • هر دوره آموزشی برای انتشار به فرم توضیحات نیاز دارد، که باید به شکل کامل و دقیق توسط مدرس تکمیل شود. عدم تکمیل هر یک از بخش‌های فرم باعث بازگشت دوره به مدرس جهت اصلاح خواهد شد. توضیحات مورد نیاز جهت تکمیل فرم، در داخل فرم نمونه به شکل کامل ارائه شده است.

 

  • فایل ارسالی شامل ویدیوها، فایل توضیحات دوره و فایل‌های پروژه (اگر وجود داشته باشد) است.

 

  • امکان به‌روزرسانی آموزش در فرانش برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که کاربرانی که از قبل در آن دوره ثبت نام کرده‌اند به آپدیت‌های شما دسترسی دارند و امکان فروش مجدد دوره وجود ندارد.

 

  • ما همواره بهترین تلاش خود را خواهیم کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ کلیه درخواست‌ها را ارسال کنیم؛ اما به طور معمول، زمان پاسخگویی به هر درخواست، ۳ روز کاری است.

ارسال آموزش به مدیروان

اگر ما نتوانستیم به سوالات یا ابهامات ذهنی شما پاسخ بدهیم ، کافیست تا سوال خودتان را از طریق ایمیل info@modirone.ir به ما انتقال دهید . کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ خواهند داد .